RENOVACIÓ DE LA XARXA D'ABASTAMENT D'AIGUA AL NUCLI ANTIC DE MONT-RAL

24/08/2024

RENOVACIÓ DE LA XARXA D'ABASTAMENT D'AIGUA AL NUCLI ANTIC DE MONT-RAL

Renovació de la Xarxa d'abastament d'aigua al nucli antic de Mont-ral
L'actuació preveu la substitució i millora de tota la instal·lació d'abastament d'aigua d'aquesta zona del municipi, que actualment es troba en mal estat de conservació.

La Xarxa d'abastament d'aigua està formada per canonades que actualment estan en un estat precari i molt envellides, les quals provoquen un seguit d'avaries, deficiències i molèsties al veïnat.

Per aquest motiu, l'Ajuntament ha proposat la renovació de les instal·lacions d'abastament d'aigua potable i la realització d'una sèrie de millores per tal de donar solució a aquesta problemàtica i optimitzar el funcionament de la xarxa, on s'instal·larà nova canonada per tal de revertir la situació actual.

Actuació executada al municipi de Mont-ral

Amb el suport econòmic de la Diputació de Tarragona amb un import de 20.000,00 € del PAM 2022.