3ª EDICIÓ TARDOR MUSICAL A MONT-RAL I FARENA 2024

05/10/2024

3ª EDICIÓ TARDOR MUSICAL A MONT-RAL I FARENA 2024

Durant els mesos d'octubre i novembre torna la Tardor Musical a Mont-ral i Farena en la seva 3ª Edició. Enguany la Tardor Musical ens portarà tres concerts que aniran a càrrec de formacions de renom com són Cobla Mitjalluna, Anvers Duo i Dúo Éire. Dos dels concerts es faran a l'església de Mont-ral i l'altre, a l'església de Farena, i tots ells començaran a les sis de la tarda amb entrada gratuïta i aforament limitat.

El 19 d'octubre, a l'Església de Sant Pere ad Víncula de Mont-ral, la Mitjalluna (ensemble de música antiga), ens presentarà un repertori de música renaixentista centrat en la figura de Mateu Fletxa el Vell (compositor nascut a Prades). Un concert que forma part dels actes de commemoració a l'aniversari dels 700 anys de la creació del Comtat de Prades i la seva annexió a la Baronia d'Entença.

A finals d'octubre, el dia 26, a l'Església de Sant Andreu de Farena, podrem escoltar a Anvers Duo (duet de corda), dos músics de renom que ens oferiran un format de concert on podreu gaudir de diversos estils de música, des de hits de la música clàssica, tangos, música pop i un toc de bandes sonores amb les quals ens conviden a cantar i ballar seguint el fil de Les quatre estacions d'Antonio Vivaldi.

Finalment, per tancar aquesta 3ª Edició de la Tardor Musical, el dissabte 16 de novembre a l'Església de Sant Pere ad Víncula de Mont-ral, podrem escolar el Dúo Éire (duet d'acordió), una formació estranya vegada programada en cicles de música clàssica, que sorprendrà el públic assistent tant per la versatilitat de l'instrument com per la destresa de les intèrprets.

La Tardor Musical pretén oferir una programació de concerts de música clàssica en format de música de cambra, estable, centrada a les Muntanyes de Prades, més concretament a Mont-ral i Farena, amb l'objectiu de poder apropar la música de cambra a tot el públic que hi vulgui assistir, alhora que pot, també, conèixer i gaudir d'aquest paratge natural idíl·lic situat al cor de les Muntanyes de Prades.

Per tercer any consecutiu, l’Ajuntament de Mont-ral organitza aquest cicle de concerts, on també col·laboren la Diputació de Tarragona i les Parròquies de Mont-ral i Farena. Sota la Direcció artística del Cicle: Ignasi Candelas. que busca reactivar el teixit cultural del territori, oferint propostes noves i de qualitat i, donar veu i força a l'oferta musical que s'ofereix a la Demarcació de Tarragona.