El MARIA CANALS PORTA CUA A MONT-RAL

29/06/2024

El MARIA CANALS PORTA CUA A MONT-RAL

El Maria Canals Porta Cua a Mont-ral

Aquesta activitat consisteix a posar pianos de cua a disposició de qualsevol persona que els vulgui tocar en diversos espais públics i accessibles de les ciutats i pobles d'arreu de Catalunya en un ambient agradable i festiu. Una iniciativa de l'Ajuntament de Mont-ral.

El Maria Canals ha col·locat pianos de cua en espais públics diversos: places i carrers de les artèries principals i barris de diverses ciutats i pobles catalans. Aquest any arriba al Municipi de Mont-ral i vincula l'educació i la música. Aquest projecte inclou iniciatives que van més enllà del prestigiat concurs i que promouen l'accés a la música i la pràctica amateur per part de grans i petits, per transmetre que l'exercici i el gaudi de la música són essencials per al desenvolupament personal de tots i totes.

Un concert d'una persona pianista, tancarà la jornada amb un petit tast musical. El concert serà obert a tota la població i de format gratuït, tindrà lloc a 2/4 de 8 de la tarda a la plaça 1 d'octubre.

El piano estarà ubicat a la plaça 1 d'octubre de les 11 h fins a les 20 h.