L'AJUNTAMENT DE MONT-RAL APOSTA PER UN VEHICLE ELÈCTRIC.

05/07/2024

L'AJUNTAMENT DE MONT-RAL APOSTA PER UN VEHICLE ELÈCTRIC.

L’Ajuntament de Mont-ral aposta per la sostenibilitat i la innovació amb l’adquisició d’un vehicle elèctric

L’adquisició ha estat possible gràcies a la concessió d’una subvenció de la Diputació de Tarragona dins el Pla ImpulsDipta

En una clara aposta de compromís amb la sostenibilitat i la innovació, l’Ajuntament de Mont-ral ha comprat un vehicle elèctric (Maxus eDeliver 3). Aquesta actuació marca una fita significativa en la transició cap a vehicles més ecològics i eficients, reconeixent els beneficis tant ambientals com econòmics que ofereixen.

El cost total del vehicle ha estat de 45.000 euros i l’adquisició per part de l’Ajuntament de Mont-ral ha estat possible gràcies a la concessió d’una subvenció de la Diputació de Tarragona destinada a adquirir un vehicle elèctric dins el Pla ImpulsDipta.

Aquesta actuació marca una fita significativa en la transició cap a vehicles més ecològics i eficients, reconeixent els beneficis tant ambientals com econòmics que ofereixen

El Pla ImpulsDipta pretén ser un revulsiu per a la gestió, l’organització i l’economia dels diferents municipis. Aquest nou sistema, basat en la concertació, simplifica fins a un 75% la tramitació administrativa dels ajuntaments amb la Diputació. Afavoreix la planificació, l’eficiència i el desenvolupament sostenible, adaptant-se al cicle inversor de cada ajuntament i mantenint l’autonomia municipal.